Πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων

Διαδικασία RMA ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Αγαπητοί πελάτες,

Προκειμένου να παρέχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, η επιστροφή των προϊόντων στο ONLINESHOP SRL γίνεται μόνο συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα RMA : http://rma.pni.ro.

Τα προϊόντα που επιτρέπεται να επιστραφούν είναι αυτά με πιστοποιητικό εγγύησης που έχει εκδοθεί από την ONLINESHOP SRL.
 

Σύμφωνα με το άρθρο αρ. 9 παράγραφος 1 του κυβερνητικού διατάγματος αρ. 34 της 12ης Ιουνίου 2014 σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε δωρεάν, χωρίς να διευκρινίσετε τους λόγους, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατάκτησης των προϊόντων.

Θα επιστρέψουμε οποιοδήποτε ποσό έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης, εκτός από τα πρόσθετα έξοδα που προκαλούνται από το γεγονός ότι έχετε επιλέξει διαφορετική μέθοδο παράδοσης εκτός από τον τύπο παράδοσης που προσφέρουμε από εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, όχι το αργότερο 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία θα αποκτήσουμε το προϊόν που σας επιστράφηκε.

Μπορεί να επιστραφεί:

    • - προϊόντα εντός 14 ημερών από την κατοχή τους
    • - προϊόντα υπό εγγύηση
    • - προϊόντα εκτός της περιόδου εγγύησης (τα έξοδα αποστολής επιστρέφονται από τον πελάτη)
    • - μη λειτουργικά προϊόντα τις πρώτες 24 ώρες μετά την αγορά (πρέπει να επισυναφθεί αντίγραφο του τιμολογίου)
    • - προϊόντα που παραδόθηκαν κατά λάθος από την ONLINESHOP SRL

Διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί:

Βήμα 1: Ο πελάτης συμπληρώνει την ηλεκτρονική φόρμα http://rma.pni.ro
Με τη συμπλήρωση της φόρμας, θα λάβετε ένα αυτόματο email με τον αριθμό RMA και μια ετικέτα έτοιμη για εκτύπωση.

Βήμα 2: Προετοιμάστε το πακέτο, το οποίο θα περιλαμβάνει το προϊόν στην αρχική συσκευασία, συσκευάζεται όσο το δυνατόν καλύτερα, μαζί με όλα τα αξεσουάρ του (απαγορεύεται να κολλήσετε την ετικέτα AWB ή άλλες ετικέτες ή να κολλήσετε στην αρχική συσκευασία) Προσθέστε ένα αντίγραφο του τιμολογίου και του Πιστοποιητικού Εγγύησης που εκδόθηκε από την ONLINESHOP SRL.
Στο εξωτερικό του πακέτου, κολλήστε την ετικέτα που λάβατε μέσω email ή γράψτε χειροκίνητα, σε ορατό μέρος, τον αριθμό RMA. Λάβετε υπόψη ότι τα δέματα που λαμβάνονται χωρίς αριθμό RMA θα επιστραφούν με έξοδα του πελάτη με την ένδειξη "Λείπει ο αριθμός RMA".

Βήμα: Ένας χειριστής ONLINESHOP SRL θα αναλύσει το αίτημα RMA και θα στείλει τον ταχυμεταφορέα για να παραλάβει το πακέτο από την καθορισμένη διεύθυνση.

Για τα προϊόντα υπό εγγύηση, το κόστος μεταφοράς θα καλυφθεί από την ONLINESHOP SRL .

Επεξεργαζόμαστε τα αιτήματα RMA ως εξής :

  • οι φόρμες συμπληρώθηκαν μια εργάσιμη ημέρα - επεξεργαζόμαστε το αίτημα έως τις 3 μ.μ. την ίδια ημέρα
  • οι φόρμες συμπληρώθηκαν μετά τις 3 μ.μ. ή σε μια ημέρα μη διαπραγμάτευσης - επεξεργαζόμαστε το αίτημα την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
 
Προσεκτικός! Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να συσκευάζονται σωστά για την αποφυγή ζημιών κατά τη μεταφορά. Απαγορεύεται να κολλήσετε την ετικέτα AWB ή άλλες ετικέτες ή να κολλήσετε στην αρχική συσκευασία.